Weboldalunk használatával jóváhagyod, hogy személyre szabott hirdetések megjelenítése érdekében a ragyogj.hu webáruház sütiket alkalmazzon. A feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni!
Adatvédelmi nyilatkozat

Menü

Versace - Yellow Diamond (30ml) - EDT

Ár:
12.410 Ft
Cikkszám: 21512-30
Elérhetőség: Utolsó 1 db raktáron
Várható szállítás: 2024. július 31.
Brand: Versace
Típus: női
Kiszerelés: 30 ml

Leírás

A Yellow Diamond tiszta, átlátható és szellős, virágos illat, mely csillogó és intenzív, mint maga a sárga szín, miközben fényűző és nőies, mint a gyémánt. Összetétele a citrom fénylő frissességével nyit, bergamot, jázmin és körte aromája mellett a fejjegyben. A szívben levegős narancsvirág, frézia, mimóza és a vízi liliom illata érezhető. Az alap borostyán, értékes pézsma és guaiac fa.

A gyönyörű, napsárga üveg teteje gyémántot formál, míg a doboz barokk motívumokkal díszített. A reklámkampány arca egy ausztrál modell, Abbey Lee Kershaw, fotósa Mario Testino.

Gianni Versace 1946 dec. 2-án született Dál-Olaszországban, és testvéreivel együtt Reggio di Calabriában nevelkedett. Anyjuk varrónő volt, így Gianni már fiatalon kapcsolatba került a ruhákkal és a divattal. Felnőve Milánóba ment szerencsét próbálni, míg húga, Donatella Firenzében tanult nyelveket. Az ifjú tervező kezdetben a Callaghannek és a Gennynek dolgozott, majd 1978-ban az olasz divat fővárosában, Milánóban megnyitotta első saját üzletét. Az első női kollekció bemutatása Milánóban, a Palazzo della Permanente Art múzeumban kapott helyet. Még ugyanazon év szeptemberében a férfiaknak szánt ruhák is nagy sikert arattak. Gianni 1982-ben találkozott Antonio D' Amics modellel, akivel kapcsolatuk egészen haláláig tartott. A fiatalos, lendületes és szexi ruhák hamarosan világszerte nagy sikert arattak a kifutókon és a hírességek körében egyaránt. Védjegyévé vált a testhez álló, a női vonalat követő, kihívóan merész és mélyen dekoltált szabásvonal. Ruhái főszereplővé tették a testet, s olyan anyagokat társított egymáshoz, mint a műanyag és a textil, vagy a műanyag és a bőr. Kiemelt szerepet kaptak a biztosítótűk és csatok.

 A nyolcvanas években aztán Donatella is beszállt az üzletbe, és a következő két évtizedben együtt irányították a birodalmat. Míg Gianni a tervezéssel, addig Donatella a cég reklámozásával foglalkozott. Ötletes és merész kampányaikkal megalapozták a csillogó és luxust sugalló márka hírnevét. A következő évtized elején, 1993-ban Donatella a tervezésben is kipróbálta magát, a Versace ekkor dobta piacra gyerekvonalát Young Versace néven.

Ennek a töretlen sikertörténetnek azonban nem várt módon szakadt hirtelen vége, 1997 júliusában Gianni Versace-t a miami-i otthona előtt lelőtték. Emiatt a cég vezetése a húga Donatella Versace kezébe került. Donatella vezetése alatt a márkanév megőrizte eredeti tartalmát, és ezzel egy időben kiszélesedett a termékpaletta parfümökkel, napszemüvegekkel, sálakkal, nyakkendőkkel, fehérneművel, táskákkal, bőr-, porcelán-, üveg-,és tolltermékekkel, ágyneművel, bútorzattal is.

Figyelem!

A ragyogj-parfum.hu kizárólag eredeti, gyári csomagolású termékeket forgalmaz. Az oldalon megjelenő termékfotók csak a termékek azonosíthatóságát szolgálják, így a különböző méretkiszereléseknél, és egyéb csomagolástípusok esetén eltérhetnek, (például teszter, szettek).
A teszter megnevezésű termékek összetevőiben mindig megegyeznek a márka parfümével, illatkoncentrációja nem tér el az eredetitől. Csomagolásuk lehet fehér vagy barna kartondobozban, de egyes teszterek esetében előfordul, hogy kupak és doboz nélkül jelenik meg.