Weboldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében cookie-kat használ!
Adatvédelmi nyilatkozat
Ok
Menü

Versace - Eros (100ml) Teszter - EDT

Ár:
17.320 Ft (13.638 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 33867-100
Brand: Versace
A termék nem rendelhető!
Kifutás dátuma:
2023-03-08

Leírás

Ezt az illatot a görög isten, Aprhrodite istennő fia, Eros ihlette. Célja, hogy feltárja és megerősítse a féktelen szenvedélyt és a vágyat. A parfüm akkor született, mikor Gianni Versace csillaga épp felemelkedőben volt – ez időben választotta divatháza logójául a Medúzát, mely azóta is a ház

Donatella Versace vágya az volt, hogy az új férfiparfüm illeszkedjen a Versace márka koncepcióihoz, stílusához, ahol hosszú távra terveznek, és mindenekelőtt fontos a minőség és a népszerűség. „Az Eros valóban a ház egyik DNS-e” – mondta Donatella. „A görög motívum, a régiségek, a mitológia, a türkiz szín – mind mind azt mutatja, hogy ez az igazi Versace!”

A parfüm megalkotója Aurelien Guichard a Givaudan háztól. Friss, fás, enyhén keleties illat, fő összetevői közt megtalálható a mentaolaj, a zöld alma és az olasz citrom. A melegséget a tonkabab A reklámkampány araca Brian Shimansky, míg a fotósa Mert & Marcus.

Gianni Versace 1946 dec. 2-án született Dél-Olaszországban, és testvéreivel együtt Reggio di Calabriában nevelkedett. Anyjuk varrónő volt, így Gianni már fiatalon kapcsolatba került a ruhákkal és a divattal. Felnőve Milánóba ment szerencsét próbálni, míg húga, Donatella Firenzében tanult nyelveket. Az ifjú tervező kezdetben a Callaghannek és a Gennynek dolgozott, majd 1978-ban az olasz divat fővárosában, Milánóban megnyitotta első saját üzletét. Az első női kollekció bemutatása Milánóban, a Palazzo della Permanente Art múzeumban kapott helyet. Még ugyanazon év szeptemberében a férfiaknak szánt ruhák is nagy sikert arattak. Gianni 1982-ben találkozott Antonio D' Amics modellel, akivel kapcsolatuk egészen haláláig tartott. A fiatalos, lendületes és szexi ruhák hamarosan világszerte nagy sikert arattak a kifutókon és a hírességek körében egyaránt. Védjegyévé vált a testhez álló, a női vonalat követő, kihívóan merész és mélyen dekoltált szabásvonal. Ruhái főszereplővé tették a testet, s olyan anyagokat társított egymáshoz, mint a műanyag és a textil, vagy a műanyag és a bőr. Kiemelt szerepet kaptak a biztosítótűk és csatok.

 A nyolcvanas években aztán Donatella is beszállt az üzletbe, és a következő két évtizedben együtt irányították a birodalmat. Míg Gianni a tervezéssel, addig Donatella a cég reklámozásával foglalkozott. Ötletes és merész kampányaikkal megalapozták a csillogó és luxust sugalló márka hírnevét. A következő évtized elején, 1993-ban Donatella a tervezésben is kipróbálta magát, a Versace ekkor dobta piacra gyerekvonalát Young Versace néven.

Ennek a töretlen sikertörténetnek azonban nem várt módon szakadt hirtelen vége, 1997 júliusában Gianni Versace-t a miami-i otthona előtt lelőtték. Emiatt a cég vezetése a húga Donatella Versace kezébe került. Donatella vezetése alatt a márkanév megőrizte eredeti tartalmát, és ezzel egy időben kiszélesedett a termékpaletta parfümökkel, napszemüvegekkel, sálakkal, nyakkendőkkel, fehérneművel, táskákkal, bőr-, porcelán-, üveg-,és tolltermékekkel, ágyneművel, bútorzattal is.

Figyelem!

A ragyogj-parfum.hu kizárólag eredeti, gyári csomagolású termékeket forgalmaz. Az oldalon megjelenő termékfotók csak a termékek azonosíthatóságát szolgálják, így a különböző méretkiszereléseknél, és egyéb csomagolástípusok esetén eltérhetnek, (például teszter, szettek).
A teszter megnevezésű termékek összetevőiben mindig megegyeznek a márka parfümével, illatkoncentrációja nem tér el az eredetitől. Csomagolásuk lehet fehér vagy barna kartondobozban, de egyes teszterek esetében előfordul, hogy kupak és doboz nélkül jelenik meg.