Ralph Lauren - Polo Red (75ml) - EDT
Cikkszám: | 39254-75 |
Brand: | Ralph Lauren |
Leírás
2013-ban Ralph Lauren bemutatja a Polo sorozat új illatát, a Redet, melyet a vörös szín ihletet, úgyis mint a hatalom, a csábítás és az energia szimbóluma.
Fejjegyek: grapefruit, vörös áfonya, cédrus Szívillatok: levendula, zsálya, sáfrány Alap illatok: ámbra, vörösfenyő, kávé
Ralph Lauren 1939. október 14-én született Ralph Rueben Lifshitz néven. Szülei a fehérorosz Pinsk városból emigráltak New York Bronx-körzetébe. Érdekes, hogy sosem járt divatiskolába, de már a kezdetektől érdekelte a divat világa. Először a Brooks Brothers cégnél kezdett el dolgozni, az eladásokat kellett fellendítenie. A cég ekkor leginkább a lovaspóló-játékosoknak készített ingjeiről volt híres, melynek legombolható gallérja volt. Egy idő után elkezdett eljátszani a gondolattal, hogy saját céget alapítson, így aztán 1967-ben – kölcsönből- megvásárolta a BB-től a „Polo”-t a legombolható gallér jogaival együtt, és saját üzletet nyitott. 1970-ben díjat nyert a Coty Award-on, a férfi kategóriában. A ma is használatos Ralph Lauren logó egy lovaspólóst ábrázol. Az emblémát 1974-ben használták először, a New York City újság címoldalán. A logó üzenete egyértelmű: a gazdag, büszke amerikai megjelenést és a hagyományt tükrözi.
Ralph Lauren kollekciói sosem a modern, extravagáns vagy éppen eklektikus divatirányzatot követték, sokkal inkább a klasszikus trendet határozták meg. Több elképzelés is született, hogy Ralp miért kerüli az extravaganciát. Egyesek szerint a Bronx-i átlagemberek napjai azok a “gyökerek”, melyek a kollekciók egyszerűségét táplálják, más vélemények szerint Ralph mindössze ezzel akarja biztosítani mindenkori jelenlétét a divat piacon. Ralp igazán 1974-ben szerzett hírnevet magának, amikor is Robert Redford az ő kreációját viselte A nagy Gatsby című filmben. Ralph egyébként nemcsak filmek ruhaszállítójaként, hanem szándékoltan filmszerű hatást keltő hirdetéseivel is kapcsolódik a mozi világához. A cég reklámstratégiájának további jellegzetessége, hogy a fényképeket/filmeket gyakran nem modellek közreműködésével készítik (így szerepelt már Ralph Lauren-hirdetésben szörfös, és építész is). A márka első illatait 1978-ban mutatták be, egyszerre a női (Lauren), és a férfi (Polo for Men) verziót- ez volt az első eset, hogy egy gyártó egy időben vezette be a piacra egy parfüm két változatát.
Figyelem!
A ragyogj-parfum.hu kizárólag eredeti, gyári csomagolású termékeket forgalmaz. Az oldalon megjelenő termékfotók csak a termékek azonosíthatóságát szolgálják, így a különböző méretkiszereléseknél, és egyéb csomagolástípusok esetén eltérhetnek, (például teszter, szettek).
A teszter megnevezésű termékek összetevőiben mindig megegyeznek a márka parfümével, illatkoncentrációja nem tér el az eredetitől. Csomagolásuk lehet fehér vagy barna kartondobozban, de egyes teszterek esetében előfordul, hogy kupak és doboz nélkül jelenik meg.