Weboldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében cookie-kat használ!
Adatvédelmi nyilatkozat
Menü

Paco Rabanne - 1 Million (100ml) - EDT

Ár:
29.420 Ft
Cikkszám: 9241-100
Brand: Paco Rabanne
A termék nem rendelhető!
Kifutás dátuma:
2024-05-10

Leírás

Humor, érzékiség, úriemberhez méltó hozzáállás... Paco Rabanne parfümje maga a csábítás.

Illatát nehéz kategorizálni, egyedülálló illat. Keveréke a friss illatoknak, hullámzik benne a fűszernövények és a fűszerek aromája és a zamatos, gyümölcsös érzés , valamint felbukkan a virágok, meleg erdők és a puha bőr aromája is.  Tervezésében három neves parfümőr is közreműködött: Christophe Raynaud , Olivier Pescheux és Michel Girard. A reklámkampány arca Matt Gordon.

Fejjegyek: borsmenta, mandarin, grapefruit Szívjegyek: fahéj, rózsaolaj, fűszerek Alap illatok: pacsuli, borostyán, fa, bőr

A márka története 1965-ben kezdődött, amikor a spanyol származású divattervező, Francisco „Paco” Rabaneda Cuervo bemutatta első kollekcióját. Rabanne esetében elmondható, hogy a divat iránti érzéket már az anyatejjel szívta magába, ugyanis édesanyja vezető varrónő volt a Balenciaga divatháznál. Már a kollekció neve is rendhagyó volt:  „A viselhetetlenek” (the Unwearables). A kollekciót 12 ruha alkotta melyek műanyagból és fémből készültek, és bár valóban alkalmatlanok voltak arra, hogy viseljék őket, mégis hírnevet szereztek a spanyol divattervezőnek. Rabanne eleinte ékszereket tervezett híres divatházaknak, például a Givenchynek és a Diornak, és bár már rengeteg saját ruhakollekciót is tervezett, igazán híresé mégis a parfümjei által vált.

Első női illatát Calandre néven 1969-ben dobta piacra. 1973-ban született meg az első férfiparfüm,  majd az első uniszex parfüm 1996-ban.

Rabanne illataira általában jellemző a drámaiság és a különlegesség.

Figyelem!

A ragyogj-parfum.hu kizárólag eredeti, gyári csomagolású termékeket forgalmaz. Az oldalon megjelenő termékfotók csak a termékek azonosíthatóságát szolgálják, így a különböző méretkiszereléseknél, és egyéb csomagolástípusok esetén eltérhetnek, (például teszter, szettek).
A teszter megnevezésű termékek összetevőiben mindig megegyeznek a márka parfümével, illatkoncentrációja nem tér el az eredetitől. Csomagolásuk lehet fehér vagy barna kartondobozban, de egyes teszterek esetében előfordul, hogy kupak és doboz nélkül jelenik meg.