Leírás
Az új férfi illat 2013 szeptemberében kerül piacra, neve Ultrasense. Jil szerint azon férfiaknak való, akiket a belső erő, az intuíció és az ösztönök vezetnek, akik diszkrétek, bizalmat sugároznak, és a visszafogott hódításban hisznek. Az illat elegáns és friss, aromás – fűszeres. Fejjegyei közt ott a bergamot, a bors, és a rózsabors. A szívben ott a zsálya, a fenyőgyanta, majd jön az alap, melynek legfőbb összetevője a pézsma. Sean O'Pry az illat reklámarca.
Jil Sander 1943-ban született Németországban. Tanulmányait Németországban, később Amerikában, Californiában folytatta, majd divatszerkesztő lett egy New York-i divatmagazinnál. 1968-ban Hamburgban megnyitotta saját divatházát, ahol először Thierry Mugler és Sonia Rykiel ruháit árulta főként,és csak pár darabot a saját maga tervezte ruhákból. 1975-ben Párizsban mutatta be első kollekcióját, mely nem igazán talált lelkes fogadtatásra. Érdekes módon az 1980-as években a hasonló stílusban tervezett ruhái már jelentős sikereket hoztak számára, minimalista stílusa kelendővé vált. Egyre több ruhát tervezett a „dolgozó nők”-nek, népszerűsége gyorsan növekedett.
Jil Sander kihasználta, hogy az 1990-es években a minimalizmus divatja tombolt. Egyre több parfümöt is piacra dobott, bár eddigre már volt néhány, a neve alatt futó parfüm, ugyanis az első illatát már 1979-ben piacra dobta a Lancaster Cosmetics-el együttműködve. Sander parfümjei hasonlítanak az általa tervezett ruhákhoz: mindegyik divatos , diszkrét és kifinomult.
Figyelem!
A ragyogj-parfum.hu kizárólag eredeti, gyári csomagolású termékeket forgalmaz. Az oldalon megjelenő termékfotók csak a termékek azonosíthatóságát szolgálják, így a különböző méretkiszereléseknél, és egyéb csomagolástípusok esetén eltérhetnek, (például teszter, szettek).
A teszter megnevezésű termékek összetevőiben mindig megegyeznek a márka parfümével, illatkoncentrációja nem tér el az eredetitől. Csomagolásuk lehet fehér vagy barna kartondobozban, de egyes teszterek esetében előfordul, hogy kupak és doboz nélkül jelenik meg.