Termékek Menü
0
   

Versace - Jeans Blue (75ml) - EDT

Versace - Jeans Blue (75ml) - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
5.260 Ft (4.142 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 3767-75
Elérhetőség: Raktáron
Brand: Versace
  • Ajándék táskadísz 5000 Ft vásárlás felett
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 75 ml
Leírás és Paraméterek

A Blue Jeans egy olyan illat, melyhez újra és újra visszatérünk. A klasszikus, férfias illat fás, citrusos jegyeivel, fűszeres szívével és meleg alapjával örök kedvenc. Fejjegyei: bergamott, citrom, ánizs, bazsalikom, paliszander fa. Geránium, rózsa, levendula, jázmin, zsálya, napraforgó és liliom adja a parfüm szívét, míg alapját az írisz, a szantálfa, a vetiver, a pézsma, a pacsuli, a tonkabab, a vanília és a borostyán adja. 1994-ben alkotta Jean-Pierre Bethouart.

Gianni Versace 1946 dec. 2-án született Dél-Olaszországban, és testvéreivel együtt Reggio di Calabriában nevelkedett. Anyjuk varrónő volt, így Gianni már fiatalon kapcsolatba került a ruhákkal és a divattal. Felnőve Milánóba ment szerencsét próbálni, míg húga, Donatella Firenzében tanult nyelveket. Az ifjú tervező kezdetben a Callaghannek és a Gennynek dolgozott, majd 1978-ban az olasz divat fővárosában, Milánóban megnyitotta első saját üzletét. Az első női kollekció bemutatása Milánóban, a Palazzo della Permanente Art múzeumban kapott helyet. Még ugyanazon év szeptemberében a férfiaknak szánt ruhák is nagy sikert arattak. Gianni 1982-ben találkozott Antonio D' Amics modellel, akivel kapcsolatuk egészen haláláig tartott. A fiatalos, lendületes és szexi ruhák hamarosan világszerte nagy sikert arattak a kifutókon és a hírességek körében egyaránt. Védjegyévé vált a testhez álló, a női vonalat követő, kihívóan merész és mélyen dekoltált szabásvonal. Ruhái főszereplővé tették a testet, s olyan anyagokat társított egymáshoz, mint a műanyag és a textil, vagy a műanyag és a bőr. Kiemelt szerepet kaptak a biztosítótűk és csatok.

 A nyolcvanas években aztán Donatella is beszállt az üzletbe, és a következő két évtizedben együtt irányították a birodalmat. Míg Gianni a tervezéssel, addig Donatella a cég reklámozásával foglalkozott. Ötletes és merész kampányaikkal megalapozták a csillogó és luxust sugalló márka hírnevét. A következő évtized elején, 1993-ban Donatella a tervezésben is kipróbálta magát, a Versace ekkor dobta piacra gyerekvonalát Young Versace néven.

Ennek a töretlen sikertörténetnek azonban nem várt módon szakadt hirtelen vége, 1997 júliusában Gianni Versace-t a miami-i otthona előtt lelőtték. Emiatt a cég vezetése a húga Donatella Versace kezébe került. Donatella vezetése alatt a márkanév megőrizte eredeti tartalmát, és ezzel egy időben kiszélesedett a termékpaletta parfümökkel, napszemüvegekkel, sálakkal, nyakkendőkkel, fehérneművel, táskákkal, bőr-, porcelán-, üveg-,és tolltermékekkel, ágyneművel, bútorzattal is.

 

 A nyolcvanas években aztán Donatella is beszállt az üzletbe, és a következő két évtizedben együtt irányították a birodalmat. Míg Gianni a tervezéssel, addig Donatella a cég reklámozásával foglalkozott. Ötletes és merész kampányaikkal megalapozták a csillogó és luxust sugalló márka hírnevét. A következő évtized elején, 1993-ban Donatella a tervezésben is kipróbálta magát, a Versace ekkor dobta piacra gyerekvonalát Young Versace néven.

 

Ennek a töretlen sikertörténetnek azonban nem várt módon szakadt hirtelen vége, 1997 júliusában Gianni Versace-t a miami-i otthona előtt lelőtték. Emiatt a cég vezetése a húga Donatella Versace kezébe került. Donatella vezetése alatt a márkanév megőrizte eredeti tartalmát, és ezzel egy időben kiszélesedett a termékpaletta parfümökkel, napszemüvegekkel, sálakkal, nyakkendőkkel, fehérneművel, táskákkal, bőr-, porcelán-, üveg-,és tolltermékekkel, ágyneművel, bútorzattal is.

Illatkategória Orientális