Termékek Menü
0
   

Marc Jacobs - Bang Bang (100ml) - EDT

Marc Jacobs - Bang Bang (100ml) - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
15.150 Ft (11.929 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 20751-100
Elérhetőség: 0
Brand: Marc Jacobs
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 100 ml
Leírás és Paraméterek

A Bang nevű parfüm nagy sikere után nem sokkal Marc piacra dobott egy új illatot Bang Bang néven, mely elődjének némileg szelídebb, édesebb változata. Célközönsége a dinamikus és lelkes férfi, akinél a kifinomult megjelenés természetes könnyedséggel párosul.

Fejjegy: édeskömény-, koriander, kardamom, citrom, menta Szívjegy: zsálya, pacsuli, szantálfa Alap illatok: benzoin, kasmír, ámbra

A gyönyörű palack tervezője Harry Allen és Marc Jacobs.

 

 Marc Jacobs 1963-ban született New Yorkban. Hétéves volt, mikor meghalt édesapja, anyukája ezután még háromszor házasodott újra, s nem igazán törődött a gyerekeivel, így Marcot apai nagymamája nevelte fel, aki életének legmeghatározóbb személye volt. 1994-ben mutatta be saját márkájának első kollekcióját, három év múlva pedig már a Louis Vuitton kreatív igazgatója lett.

1997-ben dobta piacra első saját kollekcióját, majd 2001-ben a MARC néven futó, megfizethetőbb áru kollekciójával aratott sikereket.

 2003-ra saját divatháza már a piacra dobott darabok széles skálájával rendelkezett a parfümöktől - a napszemüvegeken át - a cipőkig, és üzleteket nyitott az USA mindkét partján. Mindkét vonala - Marc by Marc Jacobs és Marc Jacobs - hihetetlen sikereket ért, mialatt a Vuitton márkát fiatalosabbá és modernebbé, ezáltal eladhatóbbá tette. Olyan tervezőkkel állt össze ennek érdekében, mint Steven Sprouse (graffiti táskák 2001. tavaszán), Julie Verhoeven (patchwork táskák), valamint Takashi Murakami (rózsaszínnel domináló, cukormázszerű kiegészítők 2003. tavaszán).

Első illata 2001-ben került piacra.