Termékek Menü
0
   

Jil Sander - Ultrasense (100ml) - EDT

Jil Sander - Ultrasense (100ml) - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
9.650 Ft (7.598 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 37611-100
Elérhetőség: 0
Brand: Jil Sander
  • Ajándék táskadísz 5000 Ft vásárlás felett
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 100 ml
Leírás és Paraméterek

Az új férfi illat 2013 szeptemberében kerül piacra, neve Ultrasense. Jil szerint azon férfiaknak való, akiket a belső erő, az intuíció és az ösztönök vezetnek, akik diszkrétek, bizalmat sugároznak, és a visszafogott hódításban hisznek. Az illat elegáns és friss, aromás – fűszeres. Fejjegyei közt ott a bergamot, a bors, és a rózsabors. A szívben ott a zsálya, a fenyőgyanta, majd jön az alap, melynek legfőbb összetevője a pézsma. Sean O'Pry az illat reklámarca.

 

Jil Sander 1943-ban született Németországban. Tanulmányait Németországban, később Amerikában, Californiában folytatta, majd divatszerkesztő lett egy New York-i divatmagazinnál. 1968-ban Hamburgban megnyitotta saját divatházát, ahol először  Thierry Mugler és Sonia Rykiel ruháit árulta főként,és csak pár darabot a saját maga tervezte ruhákból. 1975-ben Párizsban mutatta be első kollekcióját, mely nem igazán talált lelkes fogadtatásra. Érdekes módon az 1980-as években a hasonló stílusban tervezett ruhái már jelentős sikereket hoztak számára, minimalista stílusa kelendővé vált. Egyre több ruhát tervezett a „dolgozó nők”-nek, népszerűsége gyorsan növekedett.

Jil Sander kihasználta, hogy az 1990-es években a minimalizmus divatja tombolt. Egyre több parfümöt is piacra dobott, bár eddigre már volt néhány, a neve alatt futó parfüm, ugyanis az első illatát már 1979-ben piacra dobta a Lancaster Cosmetics-el  együttműködve.  Sander parfümjei hasonlítanak az általa tervezett ruhákhoz: mindegyik divatos , diszkrét és kifinomult.