Termékek Menü
0
   

Gucci - Guilty Black (90ml) - EDT

Gucci - Guilty Black (90ml) - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
15.750 Ft (12.402 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 31589-90
Elérhetőség: 0
Brand: Gucci
  • Ajándék táskadísz 5000 Ft vásárlás felett
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 90 ml
Leírás és Paraméterek

Gucci Guilty és a Gucci Guilty Intense már úgy híresültek el, mint a csábítás illata. Ezekben a merész, globálisan díjnyertes parfümökben a fiatal férfiak és nők felfedezték az illat adta provokációt, amely bebizonyította, hogy az illat is lehet addiktív.

A fejjegyben megragadja az érzékeket az üdítő zöld koriander és az élénkítő levendula keveréke, majd a szívillat ünnepli a lelkes, de magabiztos férfiasságot. Afrodiziákumként a narancsvirág, ösztönző erőként a jázmin, és egyéb zöld illatok egészítik ki. Alapillata, mely már a Gucci parfümök cédrusfa keveréke.

A flakon maga a kompromisszumoktól mentes vastag, fekete tökéletesség., a high-tech és a stílus tökéletes párosa.  A feketévelpárosított zöld szín tisztelgés a a Gucci időtlen piros-zöld csíkjai előtt.

A reklámfotókat is az érzékiség uralja. A tervezője szerint: „a kisugárzás nyers és lenyűgöző. Nnagyon modern , nagyon szexi , nagyon Gucci”. A „femme fatale” Evan Rachel Wood és hollywoodi akcióhős Chris Evans tökletes párosnak bizonyultak. A kampány elnyerte a legjobb médiakampány díját a 2011-es FIFI Awards-on.

Guccio Gucci 1921-ben nyitotta meg bőráru és lószerszám boltját Firenzében, és az egész sikertörténet ekkor kezdődött. Az üzletben segítségére volt a felesége, aki varrónő volt, és gyermekei – 5 fia, és egy lánya volt. Termékei olyannyira sikeresek voltak, hogy hamarosan Rómában is üzletet nyitott, majd a lószerszámokat lassan kezdte felváltani a minőségi bőráru: Gucci figyelme a divat felé fordult, táskák, bőröndök, cipők, övek kerültek ki műhelyéből, mely egyre több külföldi vásárlót is vonzott. Az 50-es években már Milánóban és New Yorkban is vannak üzletei, és ekkorra a márka már a modern divat szimbólumává válik.  A népszerű logó is ekkortájt született: Guccio egyik fia, Aldo ötlete volt, hogy apjuk monogramja, a dupla G betű kerüljön rá a termékekre. Guccio 1953-as halála után fiai veszik át a cég irányítását, és bár négyen szálltak be az üzletbe, a cég igazából Aldonak és Rodolfonak köszönhetően vált nemzeti birodalommá. A Gucci egyik mottója: „Az árat elfelejtik, de a minőségre mindig emlékezni fognak”.

1983-ban Rodolfo meghal, és innen kezdődtek az elhíresült családi viszályok a fiak, az unokák, és azok szerető hitveseik között.

A Gucci a kifutókra érdekes módon csak a 80-as évek közepe táján került, addig csak kiegészítőket forgalmaztak,viszont miután 1982-ben kinevezték a cég vezető tervezőjévé Tom Fordot, a cég megállítatlanul tört előre a divat világában is. 1998-ban az év vállalatává választották.

Érdekes, hogy a parfümjeik viszont csak az 1990-es évektől lettek sikeresek, szintén Tom Ford marketingstratégiájának köszönhetően. Az évtized végétől fokozatosan a francia Pinault-Printemps-Redoute (PPR) veszi át az egymárkás céget, amely így patinás márkák sorát magába foglaló cégcsoporttá bővül (Gucci Group). Az igazgatótanácsban ma már egyetlen Gucci-családtag sem ül, de a minőséggel azonosított márka viszont a mai napig a divat meghatározó szereplője.

Népszerű illataik közé tartozik a Envy, az Envy me, valamint a Gucci by Gucci a nők és a Gucci Men a férfiak körében.