Termékek Menü
0
   

Gucci - Made to Measure (30ml) - EDT

Gucci - Made to Measure (30ml) - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
9.650 Ft (7.598 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 36933-30
Elérhetőség: Raktáron
Brand: Gucci
  • Ajándék táskadísz 5000 Ft vásárlás felett
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 30 ml
Leírás és Paraméterek

2013-ban indította el a Gucci ház eme illatát, mely a " nagyvilági és kifinomult ember " illata, aki mindig mindenben a legjobbat követeli magának -a 2012-es női Gucci Premiere férfi változataként Az illat "testre szabott „, mint egy drága öltöny.  Fejjegyei: calabriai bergamott , tunéziai narancsvirág, a francia levendula és az ánizs. A szív eklektikus, fűszeres és texturált , : szerecsendió Srí Lankáról, tavirózsa , borókabogyó ,  szilva és fahéjat.  Az alap fényűző és kifinomult, labdanum , pacsuli , bőr-és borostyán .

„Ehhez az illathoz már csak egy fontos összetevő kell, ez maga az ember, aki használja. Egy ruha is csak egy ruha, míg nem találja meg tulajdonosát, aki méltósággal viseli. A parfüm sem más, hiába a kifinomult aromák és a rafinált fűszerek, kell, hogy az illat úgymond kiegészítse viselője jellemét, kell hozzá a stílus, mellyel viselni tudja.” Az üveg , súlyos , szoborszerű ... A színvilág a pala és gyöngyház szürke, mint egy szép öltöny, vagy egy inggomb. Mint minden méretre készített ruha, az üveg is viseli a Gucci ház alapítójának, Guccio Guccinak aláírását. A dobozon a Gucci Diamante minta látható, mely visszanyúlik a 1930-as évekhez, és tükrözi a ház örökségét. A parfüm arca a színész, rendező és író, James Franco.

Guccio Gucci 1921-ben nyitotta meg bőráru és lószerszám boltját Firenzében, és az egész sikertörténet ekkor kezdődött. Az üzletben segítségére volt a felesége, aki varrónő volt, és gyermekei – 5 fia, és egy lánya volt. Termékei olyannyira sikeresek voltak, hogy hamarosan Rómában is üzletet nyitott, majd a lószerszámokat lassan kezdte felváltani a minőségi bőráru: Gucci figyelme a divat felé fordult, táskák, bőröndök, cipők, övek kerültek ki műhelyéből, mely egyre több külföldi vásárlót is vonzott. Az 50-es években már Milánóban és New Yorkban is vannak üzletei, és ekkorra a márka már a modern divat szimbólumává válik.  A népszerű logó is ekkortájt született: Guccio egyik fia, Aldo ötlete volt, hogy apjuk monogramja, a dupla G betű kerüljön rá a termékekre. Guccio 1953-as halála után fiai veszik át a cég irányítását, és bár négyen szálltak be az üzletbe, a cég igazából Aldonak és Rodolfonak köszönhetően vált nemzeti birodalommá. A Gucci egyik mottója: „Az árat elfelejtik, de a minőségre mindig emlékezni fognak”.

1983-ban Rodolfo meghal, és innen kezdődtek az elhíresült családi viszályok a fiak, az unokák, és azok szerető hitveseik között.

A Gucci a kifutókra érdekes módon csak a 80-as évek közepe táján került, addig csak kiegészítőket forgalmaztak,viszont miután 1982-ben kinevezték a cég vezető tervezőjévé Tom Fordot, a cég megállítatlanul tört előre a divat világában is. 1998-ban az év vállalatává választották.

Érdekes, hogy a parfümjeik viszont csak az 1990-es évektől lettek sikeresek, szintén Tom Ford marketingstratégiájának köszönhetően. Az évtized végétől fokozatosan a francia Pinault-Printemps-Redoute (PPR) veszi át az egymárkás céget, amely így patinás márkák sorát magába foglaló cégcsoporttá bővül (Gucci Group). Az igazgatótanácsban ma már egyetlen Gucci-családtag sem ül, de a minőséggel azonosított márka viszont a mai napig a divat meghatározó szereplője.

Népszerű illataik közé tartozik a Envy, az Envy me, valamint a Gucci by Gucci a nők és a Gucci Men a férfiak körében.