Termékek Menü
0
   

Christian Dior - Homme Sport 2012 (50ml) - EDT

Christian Dior - Homme Sport 2012 (50ml) - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
16.950 Ft (13.346 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 26726-50
Elérhetőség: 0
Brand: Christian Dior
  • Ajándék táskadísz 5000 Ft vásárlás felett
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 50 ml
Leírás és Paraméterek

A  Dior Homme Sport 2008-tól kapható, majd 2012 elején kicsit újraértelmezték a parfümöt, és Dior Homme Sport 2012 néven dobták újra piacra. Megalkotója Francois Demachy, aki az eredeti kompozícióhoz némi elegáns,  gazdag, púderes felhangokat tett. Ez a sportos illat citrusos akkordokkal indul, gyömbér és a szicíliai citrom kiegészülésével.

A kifinomult parfüm szíve az írisz,mely  egy kicsit vintage jellegű.

Az alap fás és aromás, főként a virginiai cédrusfának köszönhető. Az új kiadás reklámarca is Jude Law lett.

Állítólag Christian Dior kamaszkorában találkozott egy tenyérjóssal, aki az jövendölte számára, hogy „Az asszonyok áldani fogják, maga pedig általuk fog boldogulni.”

Dior először diplomatának készült, de tanulmányait abbahagyja még a diploma megszerzése előtt,és galériát nyit, ahol híres festők képeit árulja.

Ezt egyrészt a gazdasági válság miatt,másrészt betegség miatt az 1930-as években kénytelen bezárni, és még családi házukat is el kell adnia.

Ekkor sapkákat tervez, és terveit hamarosan Nina Ricci és a Balenciaga divatház is átveszi.

Jóval később, 1944-ben Marcel Boussac, a "gyapjúkirály" pénzügyi segítségével az önállóság útjára lép.

Már az 1947-ben piacra dobott első kollekciója nagy sikert aratott, Amerikában „New Look”  néven terjedt el egyedi stílusa. Dior sajátos marketingstratégiájának köszönhetően a kozmetikumok és az egyéb kiegészítők terén is hamar meghatározó ikonná vált a piacon.

Mint a legtöbb hot-couture divatháznál, a Diornál is a forgalom nagy részét a kiegészítők adják, a parfümök, a szemüvegek és a bőráruk.

Női „Eau Sauvage“  nevű parfümje(1966), mely ma már férfiváltozatban is létezik,nagy siker volt már a kezdetektől, ezt követte a „Fahrenheit“ és a „Dune“.

Hires márkái továbbá hölgyek számára a „Miss Dior“,a  „Dolce Vita“, a  „Poison“, a „Dioressence“, a „Diorella“ és a „Diorissimo“.

Mivel legtöbb parfümjének bemutatóját egy-egy új kollekciója kísérőjeként mutatta be,lényegében ő találta fel a couture-parfüm fogalmát