Termékek Menü
0
   

Christian Dior - Fahrenheit (50ml) - EDT

Christian Dior - Fahrenheit (50ml) - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
16.750 Ft (13.189 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 870-50
Elérhetőség: Raktáron
Brand: Christian Dior
  • Ajándék táskadísz 5000 Ft vásárlás felett
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 50 ml
Leírás és Paraméterek

Fás-virágos pézsma illat férfiaknak, mely a Dior tán legnépszerűbb férfi parfümje.

1988-ban alkotta Jean-Louis Sieuzac és Maurice Roger.

Fejjegyek: levendula, mandarin, narancs, galagonya, szerecsendió virág, cédrus, bergamot, kamilla és citrom

Szívjegyek: szerecsendió, lonc, szegfű, szantálfa, ibolya levél, jázmin, gyöngyvirág éscédrus

Alap illatai: bőr, tonkabab, borostyán, pacsuli, pézsma és vetiver.  

Állítólag Christian Dior kamaszkorában találkozott egy tenyérjóssal, aki az jövendölte számára, hogy „Az asszonyok áldani fogják, maga pedig általuk fog boldogulni.”

Dior először diplomatának készült, de tanulmányait abbahagyja még a diploma megszerzése előtt,és galériát nyit, ahol híres festők képeit árulja.

Ezt egyrészt a gazdasági válság miatt,másrészt betegség miatt az 1930-as években kénytelen bezárni, és még családi házukat is el kell adnia.

Ekkor sapkákat tervez, és terveit hamarosan Nina Ricci és a Balenciaga divatház is átveszi.

Jóval később, 1944-ben Marcel Boussac, a "gyapjúkirály" pénzügyi segítségével az önállóság útjára lép.

Már az 1947-ben piacra dobott első kollekciója nagy sikert aratott,Amerikában „New Look”  néven terjedt el egyedi stílusa. Dior sajátos marketingstratégiájának köszönhetően a kozmetikumok és az egyéb kiegészítők terén is hamar meghatározó ikonná vált a piacon.

Mint a legtöbb hot-couture divatháznál, a Diornál is a forgalom nagy részét a kiegészítők adják, a parfümök, a szemüvegek és a bőráruk.

Női „Eau Sauvage“  nevű parfümje(1966), mely ma már férfiváltozatban is létezik,nagy siker volt már a kezdetektől, ezt követte a „Fahrenheit“ és a „Dune“.

Hires márkái továbbá hölgyek számára a „Miss Dior“,a  „Dolce Vita“, a  „Poison“, a „Dioressence“, a „Diorella“ és a „Diorissimo“.

Mivel legtöbb parfümjének bemutatóját egy-egy új kollekciója kísérőjeként mutatta be,lényegében ő találta fel a couture-parfüm fogalmát.

Illatkategória Fás