Termékek Menü
0
   

Christian Dior - Eau Sauvage (100ml) Teszter - EDT

Christian Dior - Eau Sauvage (100ml) Teszter - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
13.850 Ft (10.906 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 854-100
Elérhetőség: 0
Brand: Christian Dior
  • Ajándék táskadísz 5000 Ft vásárlás felett
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 100 ml
Leírás és Paraméterek

Friss és tiszta illat a citrom és a keserű-friss rozmaring kombinációja,mely tökéletesen férfias. A parfümöt 1966-ban Edmond Roudnitska alkotta, a parfüm legendásan jellemző friss, citrusos illatát  fűszeres levendulával és fás alappal emelte ki. Jellemző fej illatai: citrom, bazsalikom, bergamot, kömény,  levendula és némi gyümölcs.

A szívben virágzik a jázmin,a  rózsa, a szegfű, az írisz gyökér, a koriander,a  pacsuli és a szantálfa. Alapja tölgymoha, vetiver, pézsma és ámbra. A flakont Pierre Dinand tervezte.

Állítólag Christian Dior kamaszkorában találkozott egy tenyérjóssal, aki az jövendölte számára, hogy „Az asszonyok áldani fogják, maga pedig általuk fog boldogulni.”

Dior először diplomatának készült, de tanulmányait abbahagyja még a diploma megszerzése előtt,és galériát nyit, ahol híres festők képeit árulja.

Ezt egyrészt a gazdasági válság miatt,másrészt betegség miatt az 1930-as években kénytelen bezárni, és még családi házukat is el kell adnia.

Ekkor sapkákat tervez, és terveit hamarosan Nina Ricci és a Balenciaga divatház is átveszi.

Jóval később, 1944-ben Marcel Boussac, a "gyapjúkirály" pénzügyi segítségével az önállóság útjára lép.

Már az 1947-ben piacra dobott első kollekciója nagy sikert aratott,Amerikában „New Look”  néven terjedt el egyedi stílusa. Dior sajátos marketingstratégiájának köszönhetően a kozmetikumok és az egyéb kiegészítők terén is hamar meghatározó ikonná vált a piacon.

Mint a legtöbb hot-couture divatháznál, a Diornál is a forgalom nagy részét a kiegészítők adják, a parfümök, a szemüvegek és a bőráruk.

Női „Eau Sauvage“  nevű parfümje(1966), mely ma már férfiváltozatban is létezik,nagy siker volt már a kezdetektől, ezt követte a „Fahrenheit“ és a „Dune“.

Hires márkái továbbá hölgyek számára a „Miss Dior“,a  „Dolce Vita“, a  „Poison“, a „Dioressence“, a „Diorella“ és a „Diorissimo“.

Mivel legtöbb parfümjének bemutatóját egy-egy új kollekciója kísérőjeként mutatta be,lényegében ő találta fel a couture-parfüm fogalmát.

Illatkategória Virágos