Termékek Menü
0
   

Christian Dior - Higher Energy (100ml) - EDT

Christian Dior - Higher Energy (100ml) - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
21.100 Ft (16.614 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 894-100
Elérhetőség: Raktáron
Brand: Christian Dior
  • Ajándék táskadísz 5000 Ft vásárlás felett
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 100 ml
Leírás és Paraméterek

A Higher Energy parfümöt 2033-ban dobták piacra, megalkotói  Nathalie Gracia-Cetto és Carlos Vinals.

Fejjegyek: ananász, sárgadinnye, borókabogyó, menta és grapefruit, szívillatai:  szerecsendió, tömjén, bors, mindezek alapja pedig a labdanum, a szantálfa, a pézsma, a tölgymoha, a vetiver és a cédrus.

Állítólag Christian Dior kamaszkorában találkozott egy tenyérjóssal, aki az jövendölte számára, hogy „Az asszonyok áldani fogják, maga pedig általuk fog boldogulni.”

Dior először diplomatának készült, de tanulmányait abbahagyja még a diploma megszerzése előtt,és galériát nyit, ahol híres festők képeit árulja.

Ezt egyrészt a gazdasági válság miatt,másrészt betegség miatt az 1930-as években kénytelen bezárni, és még családi házukat is el kell adnia.

Ekkor sapkákat tervez, és terveit hamarosan Nina Ricci és a Balenciaga divatház is átveszi.

Jóval később, 1944-ben Marcel Boussac, a "gyapjúkirály" pénzügyi segítségével az önállóság útjára lép.

Már az 1947-ben piacra dobott első kollekciója nagy sikert aratott,Amerikában „New Look”  néven terjedt el egyedi stílusa. Dior sajátos marketingstratégiájának köszönhetően a kozmetikumok és az egyéb kiegészítők terén is hamar meghatározó ikonná vált a piacon.

Mint a legtöbb hot-couture divatháznál, a Diornál is a forgalom nagy részét a kiegészítők adják, a parfümök, a szemüvegek és a bőráruk.

Női „Eau Sauvage“  nevű parfümje(1966), mely ma már férfiváltozatban is létezik,nagy siker volt már a kezdetektől, ezt követte a „Fahrenheit“ és a „Dune“.

Hires márkái továbbá hölgyek számára a „Miss Dior“,a  „Dolce Vita“, a  „Poison“, a „Dioressence“, a „Diorella“ és a „Diorissimo“.

Mivel legtöbb parfümjének bemutatóját egy-egy új kollekciója kísérőjeként mutatta be,lényegében ő találta fel a couture-parfüm fogalmát.