Termékek Menü
0
   

Christian Dior - Aqua Fahrenheit (125ml) Teszter - EDT

Christian Dior - Aqua Fahrenheit (125ml) Teszter - EDT Katt rá a felnagyításhoz
További képek
Ár:
16.550 Ft (13.031 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 21846-125
Elérhetőség: 0
Brand: Christian Dior
  • Személyes átvétel minden nap
  • Díjmentes szállítás 20.000 Ft felett
  • Megbízható bolt
Típus: férfi
Kiszerelés: 125 ml
Leírás és Paraméterek

Dior 2011 februárjában mutatta be új, egyszerre tüzes és frissítő illatát, az Aqua Fahrenheit-et. Férfias illat , mely egy újfajta felüdülést ad, a kalandorok és a szabadúszók kedvence , akiknek szelleme nem ismer határokat A kompozíció alapjeleme a víz, amely fokozatosan átveszi a tűz jellemzőit. Fejillatai: olasz citrusfélék - friss mandarin és a grapefruit .

A szívben intenzív virágos jegyek találhatóak: ibolya, bazsalikom és a menta.

Alapja az égő erdőket idézi,  található benne vetiver Haitiről, és friss bőr. A kompozíciót Francois Demachy tervezte. A parfümös üveg megőrzi a jellegzetes letisztult vonalakat, a hosszított formát.

 

Állítólag Christian Dior kamaszkorában találkozott egy tenyérjóssal, aki az jövendölte számára, hogy „Az asszonyok áldani fogják, maga pedig általuk fog boldogulni.”

Dior először diplomatának készült, de tanulmányait abbahagyja még a diploma megszerzése előtt,és galériát nyit, ahol híres festők képeit árulja.

Ezt egyrészt a gazdasági válság miatt,másrészt betegség miatt az 1930-as években kénytelen bezárni, és még családi házukat is el kell adnia.

Ekkor sapkákat tervez, és terveit hamarosan Nina Ricci és a Balenciaga divatház is átveszi.

Jóval később, 1944-ben Marcel Boussac, a "gyapjúkirály" pénzügyi segítségével az önállóság útjára lép.

Már az 1947-ben piacra dobott első kollekciója nagy sikert aratott,Amerikában „New Look”  néven terjedt el egyedi stílusa. Dior sajátos marketingstratégiájának köszönhetően a kozmetikumok és az egyéb kiegészítők terén is hamar meghatározó ikonná vált a piacon.

Mint a legtöbb hot-couture divatháznál, a Diornál is a forgalom nagy részét a kiegészítők adják, a parfümök, a szemüvegek és a bőráruk.

Női „Eau Sauvage“  nevű parfümje(1966), mely ma már férfiváltozatban is létezik,nagy siker volt már a kezdetektől, ezt követte a „Fahrenheit“ és a „Dune“.

Hires márkái továbbá hölgyek számára a „Miss Dior“,a  „Dolce Vita“, a  „Poison“, a „Dioressence“, a „Diorella“ és a „Diorissimo“.

Mivel legtöbb parfümjének bemutatóját egy-egy új kollekciója kísérőjeként mutatta be,lényegében ő találta fel a couture-parfüm fogalmát.